Din momentul in care ai lansat comanda online, ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea ta.
Cum ne ocupam: verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne soliciti asta); rezervam produsele aflate in stocul nostru, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda, cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este nici in stocul furnizorilor. Te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind momentul pregatirii comenzii.
Informatii despre comanda se vor trimite pe mail (si ca mesaj in comanda, vizibil in istoricul acesteia), contactul telefonic se va face doar in cazul in care este absolut necesar.
In cazul in care un produs nu este disponibil, in acord cu tine il vom inlocui ori indeparta din comanda. Poti urmari in timp real evolutia precum si modificarile aduse comenzii in sectiunea Istoric comenzi.
O comanda poate trece prin urmatoarele stadii: procesare sau in asteptare, expediata.
Procesare comanda: Comanda tocmai a fost lansata, urmeaza preluarea acesteia de catre un consultant vanzari Veluno.
Comanda platita: Comanda tocmai a fost lansata si platita online cu cardul, urmeaza preluarea acesteia de catre un consultant vanzari Veluno.
Comanda platita (crypto): Comanda tocmai a fost lansata si platita online cu criptomonede, urmeaza preluarea acesteia de catre un consultant vanzari Veluno.
Comanda expediata: Comanda ta a fost pregatita pentru a fi ridicata de catre curier. Numarul AWB va putea fi verificat pe site-ul curierului dupa ce acesta a ridicat comanda de la noi.
Comanda finalizata: Comanda a fost livrata catre tine.
Iti multumim pentru ca ne-ai ales,
Echipa Veluno
Sunt primul care afla noutatile din domeniu la timp!
Multumim pentru ca te-ai abonat!
Acest email este deja inregistrat!